2010. december 6.

Megjelent a 10. szám !

Végre! Remélem ti is hónapról- hónapra egyre jobban várjátok,hogy megjelenjen! Én mindenképp!
És azt kell,hogy mondjam,hogy ez az újság egyre csak jobb lesz.
A mostani karácsonyi számunkban is több mint 70 fantasztikus recept van.Komolyan legszívesebben végigfőzném az egész újságot!
Én most az aktuális kedven csokiglazúromra hívnám fel a figyelmet,ami tényleg fényes-és az is marad bármeddig.A gesztenye torta sem rossz,az utóbbi hetek egyik legfinomabb darabja.
Úgyhogy tessék tölteni,aztán irány a konyha!

Letöltés ITT

5 comments:

Timi írta...

Szia! Nagyon tetszik ez az újság, végig nézegettem, de sajnos sehogy se tudom letölteni :( Mi lehet ennek az oka? Én vagyok ügyetlen vagy akadt valami gubanc? Előre is köszönöm

Névtelen írta...

Én is oda vagyok érte, de nekem sem sikerül a letöltés.. a 7. számig engedi, de a többit már nem. :(
Előre is köszi a segítséget!
Dóra

Orsi írta...

Köszönjük! :)

Az ímélemre küldjétek el a nick neveteket,ránézünk hogy mi lehet a gond.
blogkiskanal@gmail.com

Névtelen írta...

:) Kiderült, hogy csak az elmaradt regisztráció gátolt a letőltésben, eddig, de most már megvan! :)
Tehát irány a konyha :)
Kössz: Dóra

Orsi írta...

Dóra,örülök!

A blogon megjelenő összes tartalom szerzői jogi védelem alatt áll.. Üzemeltető: Blogger.

© Kiskanál, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena