2011. december 3.

Kis rózsaszín szösszenet


Ez a nap kicsit káosz volt. Nem tudom mi volt, de semmi sem ment úgy ahogy kellett volna.
Kezdődött ott, hogy az eredeti elképzeléshez nem találtam alapanyagot,pedig már két hete keresgélek.
Aztán a másik, a nap tanulsága: a lekvár nem fagy meg...

Úgyhogy eredeti elképzelés félretéve,helyette ő lett. Igazából semmi extra, egy vékony piskóta, málnalekvár és csokis chantili. Ja igen és a glazúrt is elrontottam.
Ééés dekorációnak vattacukor. Végülis így egyben szerintem nagyon kis cuki lett,nem?  :))

6 comments:

Tea írta...

Teljesen nagyon cuki. És a titokra is fény derült..az elején az ott vattacukor!))De úgy látszik, valami hullám söpör végig. Én is elszúrtam pár napja a tortám, pedig igazán semmi extra.

Orsi írta...

Lehet, minap ugyanezt írta egy olvasóm is, hogy mindent elrontott amit lehetett,hát most én is :))

Petra írta...

A "hibák" ellenére nagyon szép lett! Elcsábultam... :)))

chriesi írta...

Igazi kis csajos süti! :))

Erika írta...

Engem nagyon megfogott,szépek, tehát jól álcázza tökéletlenségét!:))

Pixie Pie írta...

Tényleg nagyon cuki! Először azt hittem, hogy bonbon. :)

A blogon megjelenő összes tartalom szerzői jogi védelem alatt áll.. Üzemeltető: Blogger.

© Kiskanál, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena